Meest gestelde vragen

Welkom op cutelittleyou.nl. Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Heb je een andere vraag, neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Bestellen

Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Je kunt de items wel retourneren en/of een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel doorgekomen?
Bedankt voor je bestelling! Er bestaat een kans dat je de bevestigingsmail niet direct ontvangt. Wij raden je aan om zowel de reguliere inbox als de ongewenste inbox goed in de gaten te houden. Als je met een account hebt besteld kan je de status van jouw bestelling hierin bekijken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer je een bestelling wilt annuleren dien je contact op te nemen met de klantenservice. Als jouw bestelling nog niet is verzonden kan deze nog geannuleerd worden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je een bestelling hebt gedaan op cutelittleyou.nl, ontvang je, na de eerste scan bij Post NL een e-mail met daarin een Track & Trace. Hiermee kun je je pakketje volgen.

Betalen

Welke betaalmethode kan ik gebruiken?
We hebben verschillende betaalmethodes op cutelittleyou.nl. Het is mogelijk om via IDEAL, creditcard (Visa, MasterCard of Maestro), PayPal, Klarna, Apple Pay en Bancontact te betalen. Meer informatie over de verschillende betaalmethoden vind je hier: Betaalmethoden

Het lukt mij niet om een betaling te doen. Wat moet ik doen?
Wanneer je problemen ervaart met betalen op de website van cutelittleyou.nl, kun je proberen je bestelling in een andere browser (bv. Chrome, Safari of Internet Explorer) te plaatsen. Blijft het probleem zich voor doen, dan verzoeken we je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik kan niet met Klarna betalen. Hoe kan dit?
Wanneer je niet voor achteraf betalen kan kiezen, dan zijn er twee veelvoorkomende redenen:

  1. Je hebt een ander adres opgegeven dan het adres waarmee je bij de autoriteiten bent geregistreerd, waardoor klarna de aankoop niet kan goedkeuren vanwege het frauderisico.
  2. Je bent niet goedgekeurd na de kredietcontrole. In dat geval kan je proberen een aankoop te plaatsen voor een lager bedrag. De kredietcontrole wordt altijd individueel uitgevoerd.

Als je de bestelling in de checkout niet kan afronden kun je contact opnemen met de klantenservice van klarna voor verdere assistentie.

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Je bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen verstuurd vanuit het magazijn. In principe wordt je bestelling bij verzending de volgende dag geleverd. Dit is afhankelijk van de drukte bij Post NL.

Moet ik verzendkosten betalen?
Voor bestellingen binnen Nederland hanteren wij standaard verzendkosten van €4,95 en naar België €7,95. Gratis verzenden binnen Nederland voor bestellingen boven €75,00 en in België boven €125,00.

Waarom is mijn pakketje na drie werkdagen nog steeds niet geleverd?
We doen ons uiterste best om je pakketje binnen drie werkdagen bij je af te leveren. We kunnen je garanderen dat je pakketje binnen 1-3 werkdagen ons magazijn verlaat. Echter is de levering van binnen vier werkdagen geen garantie. Dit komt doordat het bij Post NL soms drukker is, waardoor er vertraging ontstaat in de aflevering.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je bestelde artikel(en) niet naar verwachting zijn. Tot 14 dagen na bezorging mag jouw bestelling geretourneerd worden. De bestelling mag zijn uitgepakt en geprobeerd, zolang de producten van de bestelling niet zijn beschadigd en de producten zijn voorzien van een origineel hangtag. Bij slijtage of schade zijn wij gerechtigd om de schade te verrekenen.

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te ruilen. Je kunt je bestelling uiteraard wel retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt jouw bestelling gemakkelijk retourneren! In de e-mail waar je het track en trace nummer hebt ontvangen staat een knop 'retourlabel downloaden'. Indien je deze e-mail niet meer hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice. Je kunt aangeven wat de reden van retour is (dit is niet verplicht). Vul jouw e-mail adres in en download het retour label. Het retour label kun je uitprinten met iedere (laser)printer. Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retour etiket zichtbaar op het pakket. Lever het verzendklare retour pakket in bij een PostNL-locatie. Het retour label kun je on-line betalen zodat je niet meer hoeft te betalen bij het servicepunt.

Binnen welk termijn mag ik mijn bestelling retourneren?
Tot 14 dagen na bezorging mag jouw bestelling geretourneerd worden.

Hoe zie ik of mijn retour is ontvangen?
Via de track & trace code van je retour (wat je ontvangt bij het afgeven van je retour) kun je zien of/wanneer wij je retour hebben ontvangen. Zodra de retour verwerkt is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail en streven wij het bedrag binnen 10 werkdagen terug te betalen. Uiterlijk wordt het bedrag binnen 30 dagen terugbetaald.

Moet ik kosten betalen om mijn bestelling te retourneren?
De kosten voor het retourneren bedragen
Nederland € 6,95
België € 9,95

Kortingen

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
Op de pagina van jouw winkelwagen kun je een couponcode invoeren. Hierna klik je op waardebon toepassen. De kortingsbon is direct verwerkt in het totaal overzicht.

Wat moet ik doen als ik mijn kortingscode vergeten ben in te vullen?
Je kunt contact opnemen met de klantenservice. Je bestelling wordt geannuleerd wanneer deze nog niet is verzonden. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen en de kortingscode invullen.

De items zijn afgeprijsd na het plaatsen van mijn bestelling, kan dit verrekend worden?
Helaas kunnen wij dit achteraf niet meer verwerken. Als de SALE binnen 24 uur is ingegaan na het plaatsen van jouw bestelling vergoeden wij het verschil door middel van een tegoed code.

Is er sprake van bovenstaande situatie? Neem dan contact op met onze klantenservice en je ontvangt jouw unieke tegoed code.

Klacht

Mijn bestelling klopt niet of is beschadigd. Wat moet ik doen?
Wat vervelend dat er iets mis is met je bestelling. Wil je contact opnemen met de klantenservice. Stuur hierbij het ordenummer en een foto. We zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Ik heb een klacht over mijn bestelling?
Neem contact op met de klantenservice en wij helpen je graag verder voor een oplossing.

Winkelwagen